توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.


قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های رایا جی اس ام منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.


قوانین سایت

ماده ۱ (موضوع سایت)

وبسایت رایا جی اس ام در زمینه فروش گوشیهای تلفن همراه ، سرویس های آنلاین و دانگل تعمیراتی ، کردیت باکس ، سرویسهای آیکلود و اپل آی دی و آنلاک شبکه فعالیت مینماید و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

ماده ۲ (مسئولیت های ما)

تمامی اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است

رایا جی اس ام تمام تلاش خود را می‌نماید تا محصولات و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد و متعهد میگردد تمامی محصولات دقیقا طبق توضیحات آن ارایه گردد.

ماده ۳ (مالکیت محصولات)

تمام محتوای سایت مانند محتوای محصولات ، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … متعلق به سایت می‌باشد و بدون موافقت و اجازه سایت، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

ماده ۴ (ثبت و ارسال سفارش)

تمامی محصولات سایت بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده خرید از طریق درگاه میباشد.

ماده ۴ (محصولات سرویس آنلاین)

ملاک انجام بعضی از سرویس ها ، چک سرور یا اینفو سرور میباشد.

دستگاه به هیچ عنوان نباید دستکاری شده باشد و باید در وضعیت شرکتی قرار داشته باشد ، هرگونه اعمال تغییرات روی دستگاه و عدم اظهار آن توسط مشتری ، مسئولیت آن بر عهده مشتری میباشد.

این محصولات به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش بعد از خرید را ندارند.

ماده ۵ (سرویس ریموت از راه دور)

در صورتیکه دستگاه مشکلاتی از قبل بدلیل ضربه ، آب یا نداشتن بیس باند یا … هیچگونه مسئولیتی متوجه سایت نیست .

تمامی باکس ، دانگل و متد ها تست شده میباشد.

ماده ۶ (محصولات سرور/اکتیویشن/کردیت)

پشتیبانی و ارائه آپدیت منظم محصولات اکتیویشن/باکس/دانگل بر عهده شرکت سازنده آن میباشد.

وظیفه حفظ و نگهداری کردیت ، بلاک شدن کردیت ،  خاموش بودن یا در دسترس نبودن سرور سازنده بعد از خرید ، برعهده مشتری میباشد.

ماده ۷ (قوانین پشتیبانی محصولات) 

پشتیبانی محصولات از طریق چت آنلاین با کارشناسان در ساعات کاری مشخص شده میباشد.

در سرویسهای آنلاین در مواردی که کاربر اعلام مشکل نماید ، مشتری باید تا بررسی و حصول نتیجه  نهایی صبر نماید این مدت زمان نامشخص میباشد.

مهم : پشتیبانی سرویسهای کردیت ، اکتیو باکس ، اکتیو دانگل ، سرویسهای شبکه ، بر عهده سازنده اصلی آن میباشد و رایا جی اس ام هیچگونه مسئولیتی ندارد و صرفا وظیفه فروش این سرویسها برعهده دارد.

ماده ۸ (عودت وجه)

رایا جی اس ام حق هرگونه ویرایش قیمت یا ناموجود کردن محصولاتی که خود سرور سازنده پس از ثبت سفارش انجام میدهد را دارد و پس از ثبت سفارش موظف میباشد هزینه را یکجا به کاربر بپردازد.

عودت وجه سفارشات ناموفق به دلیل خرید ارز و مالیات به کیف پول شما واریز خواهد شد و به هیچ وجه امکان واریز به حساب بانکی شما نیست. لطفا دقت نمائید.

ماده ۹ (قیمت سفارش)

قیمت تمامی محصولات مطابق با آخرین نرخ ارز هستند و همیشه بروز میباشد.

ماده ۱۰ (تاخیر در سفارشات)

سعی و تلاش ما برای انجام سفارشات در مدت تعیین شده میباشد ، اما با توجه به اینکه مدت زمان انجام سفارشات بسته به سرور میباشد و در بعضی مواقع امکان تاخیر وجود دارد ، در صورت تاخیر در سرویس ، کاربر باید صبوری کند تا مشکل پیگیری گردد و نتیجه اعلام گردد.

ماده ۱۱ (ثبت سفارش اشتباه) 

درصورتیکه کاربر موارد مورد نیاز سرویس که شامل: EMAIL,USER,IMEI,SN یا … به اشتباه ثبت نماید یا سفارشی به اشتباه ثبت نماید هیچگونه مسئولیتی متوجه سایت نخواهد بود و تمامی عواقب آن بر عهده مشتری میباشد ، تمامی محصولات توضیحات کامل دارند.

ماده ۱۲ (استفاده از محصولات و خدمات)

تمامی محصولات سایت صرفا مختص استفاده تکنسین و همکاران موبایل میباشد و آموزش ها فقط در صفحه محصول بصورت فایل یا تصویر موجود است و آموزش های پس از فروش داده نمیشود لطفا افراد عادی دقت نمایند.